• 0

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Mail dan naar post@deminibox.nl.

Wat gebeurt er na het invullen van de stijlquiz?

Onze stylisten gaan aan de slag met het samenstellen van de minibox! We houden rekening met jullie wensen en voorkeuren en uiteraard met de maat van jouw mini. Je zult binnen 5 werkdagen een minibox. ontvangen met hierin 6-10 items. Hiermee kun je minimaal 5 outfits samenstellen.

Soms nemen we tussentijds nog even contact met je op om je iets te vragen. Heb jij vragen? Of wil je ons specifieke wensen laten weten, neem dan gerust contact met ons op!

Wat zit er in mijn minibox?

Goede vraag! Er zitten 6-10 items in jullie minibox (afhankelijk van jullie wensen). Hiermee kun je verschillende outfits samenstellen. Meer met minder dus. Ook kunnen er accessoires in de minibox zitten, zoals haarbandjes, sokken, een pet of een warme sjaal!

Wat kost een minibox?

Elke minibox is uniek en wordt pas samengesteld als we jullie stijl voorkeuren hebben ontvangen. Onze stylisten stellen een minibox samen op basis van jullie wensen en aangegeven budget.

De prijs van jullie minibox is afhankelijk van de items die jullie willen houden. Handig, je betaalt (achteraf) alleen voor jullie favorieten. Is er een item overbodig of wil je iets ruilen, dan kun je dit retour sturen.

In een minibox zitten 6-10 items van verschillende merken. Dit kan variëren van nameit tot Soft Gallery. Ook hierbij zal jouw styliste rekening houden met jullie stijl en budget!

Moet ik een abonnement afsluiten?

Nee, een abonnement is niet nodig! Een minibox bestel je wanneer jij wilt.

Hoe betaal ik voor de minibox?

Je betaalt de minibox achteraf  (binnen 14 dagen na ontvangst) en alleen voor de items die jullie willen houden.

Betalen doe je met een machtiging voor automatische incasso, Afterpay of Klarna. Jouw favoriete betaalmethode kies je na het invullen van de stijlquiz. Zo kunnen we jullie gegevens verifiëren en weten we zeker dat de minibox bij de juiste persoon terecht komt.

Wat als ik alles wil houden uit de minibox?

Joepie! Dat vinden wij leuk. Om dat te vieren doneren wij de bespaarde retourkosten aan de LINDA.Foundation. Jij blij, zij blij.

Een item is te klein? In de verkeerde kleur? Niet naar wens?

Mispoes! Het kan natuurlijk gebeuren dat iets toch niet helemaal goed zit of niet naar wens is. Binnen 14 dagen mag je items naar ons terugsturen of omruilen. Meld je retour aan via mispoes@deminibox.nl.

Meer hierover op deze pagina.

Is de minibox alleen te bestellen door ouders?

Tuurlijk niet! Iedereen die een mini blij wil maken met een box vol outfits kan een minibox. bestellen. Wel is het handig als je 18+ bent en de stijl van het betreffende kind kan delen.

Wil je iemand blij maken met een cadeaubon? Dat kan ook! Geef een minibon cadeau. Je ontvangt een PDF met daarop een unieke code en de waarde van jouw bon. Deze kun je zelf uitprinten, mailen of door ons naar de ontvanger laten mailen.

Ik wil een nieuwe box! Moet ik de quiz nog een keer invullen?

Nee hoor! Tenzij jullie smaak enorm veranderd is. Maar als je hele specifieke wensen of wijzigingen hebt, dan mag je dat ook via mail, Facebook of Instagram doorgeven. Anders kun je gewoon hier een nieuwe minibox aanvragen.

Mochten alleen je maten veranderd zijn dan mag je dit ook in de opmerkingen van je bestelling doorgeven.

Hoe pas ik de maat van mijn kinderen aan?

Kids groeien (sneller dan we soms willen!). En dat betekent ook grotere kleding. Mail ons via post@deminibox.nl om de (nieuwe) maten van je kids door te geven. Of geef het door via Facebook of Instagram.

Hoe wordt mijn minibox bezorgd?

Jouw minibox wordt bezorgd door een fietskoerier. Zo helpen we mee de CO2 uitstoot te verminderen en verduurzamen we ruim 35% van het pakketvolume! #lekkerduurzaam

Bezorgen jullie ook buiten Nederland?

Jazeker! We bezorgen de minibox in heel Europa. En onze fietskoerier vindt een paar extra km’s gelukkig geen probleem. #tourdujour

Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?

Heb je jouw retour aangemeld en wil je deze versturen? Je kunt zelf jouw favoriete pakketservice en afgiftepunt kiezen. Zorg altijd dat je een verzendbevestiging ontvangt. Meer informatie over ons retourbeleid vind je hier.

Winkelmand

loader